fredag 25 februari 2011

Vi gjorde ett tappert försök.....

.....att fika ute. Men det är för kallt än. Här uppe på höjden blåser det så in i så det var ingen njutning, direkt. Njutningen kommer när man går in och tänder brasan!
Fredagkväll igen då. Isabell ligger och tittar på mumintrollet. Riktigt mysigt är det och det är så jag somnar till rösterna. Tänker alltid på min älskade älskade mormor då...
Tandläkarbesök med isabell idag. Herregud! Ja, nu tror ni att jag ska skriva att det gick åt pipan.... Men icke! Hon gapade stolt och sa "mer,mer!", när tandläkaren kikade in i munnen med liten spegel.
Helgen blir lugn och skön. I like!
Min rygg blev bättre efter massage, men nu har det hänt något igen. Tusan, är jag 80 år eller? Kan i och för sig ha att göra med att Mia klumpeduns halkade ute igår.... Pang! Rätt som det är så ligger det en säl på parkeringen och kravllar.. Ömsom försöker ta sig upp, ömsom hysteriskt tittar sig omkring och ber till något där uppe att ingen ser henne. Ja vad säger man...blått knä och ryggen som spelar ett spratt. Lovely!
Gokväll på er vänner. Nu bestämmer vi oss för att ha en bra helg! Så vankas det sedan en ny vecka med spännande grejjer. I alla fall för min del, på min praktikplats. Jag fullkomligt älskar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar