tisdag 22 februari 2011

Här går det undan!

Dagarna går som bara den!
I helgen har jag varit i Örebro och Hedemora. Köpt bil och hund. Inte till mig=)
På söndagen när jag vaknade hemma kände jag mig som Agda 102 år....Fasicken. Sitta i en bil hela dagen är visst inte min kropps grej längre. Men med lite massage av världens bästa mamma så känns det nu bättre!
Isabell har blivit pappig! What! Och morfargalen! Det var nog bra med lite dotter-far tid i helgen. Varför morfar är så populär förstår jag. Han är ju världens bästa morfar!
Men sen hade hon en släng av farmor-är-min-favorit. Ja, alla i Isabells närhet är ju helt enkelt bäst! Vilken tur att vi har er!
Blir kort inlägg idag. Kudden min skriker efter mig. Ja, jag vet klockan är bara 19.30, men so what. Är man trött så är man!

Hörrni! Skapa ett konto för min skull! Ni behöver bara er mailadress och ett eget lösen så kan ni ge kommentarer. Det innebär inte att ni måste börja blogga. Surt är det men så är det!
Annars få ni maila mig mariagustafsson80@hotmail.com så få ni mitt lösen. Men ni få inte grejja med min blogg eller missbruka det. Ok?

Kram & GODNATT!

Ps. Nu ska jag fundera på om jag ska fortsätta bleka mina vackra hårstrån som växer över läppen (munnen! inga andra läppar!) eller om jag ska göra som en fågel som viskade i mitt öra gör....Vaxa själv. Men hmmmm blir det inte abnormt stora, hårda, svarta som växer fram sen.
Hoppas verkligen inte Isabell ärver detta av sin mor, men gör hon det så kommer hon klara sig genom livet ändå, så det spelar ingen roll. Och får hon mina tuttar, rumpa, ickemidja, plattfötter, grå hår vid 23 års ålder, prinskorvar till fingrar (har hon redan!), ja visst tusan kommer hon bli en fantastisk människa ändå! Och jag ska minsann lära henne att TA INGEN SKIT! Det har inte jag gjort och jag är nog en liten fantastisk människa ändå? Eller? Jo, det sa en elev till mig idag i allafall och det ska jag leva på lääääänge!

1 kommentar:

  1. hahaha...jag skrattar så jag nästan kissar ner mig...det här var ett kanonfeelgoodinlägg tycker jag! men du det där med kommentarerna...så behöver det väl inte va? hos mig kan alla kommentera med namn bara ju? vill du inte ha massa otrevliga kommentarer kan du ju välja att granska innan de publiceras???

    SvaraRadera