onsdag 2 februari 2011

Effektiv dag!

Ingen kräkis inatt heller! Måste sluta att vara nojjig över detta.... Terapi kanske?
Skjutsade Bellabus till dagmamman. Alltid samma melodi när vi ska åka. Sjunga hela vägen fram. Härligt!
Klev ur bilen och nästan sprang in för att slänga mig vid datorn. Inget ska hindra mig från pluggandet. Vägen från bilen till datorn är utstakad med massa annat roligt som jag inte kan tillåta mig att göra idag.
Satte mig och skrev. En massa ploppade upp som jag ville ha ner på pränt. Mitt personliga credo innehåller förväntningar på mig som blivande lärare, elever och skolan i dagens samhälle. Intressant! Nu är den klar och jag är nöjd. Ska fixa lite skola till innan lunch, sen blir det att hämta Isabell och jag antar att det blir bus och lek som vanligt när vi kommer hem. Måste skriva inhandlingslista för helgens nöjen, 2 årskalas! Skruttungen bliva stor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar