torsdag 10 februari 2011

Pyttsan heller......

.....att våren stannade kvar i luften. Blåst och snö var det här. Skit också.
Dessutom är jag och hjärtat hemma idag. Var på väg till dagmamma i morse, men isabell såg lite konstig ut och sen sa hon att hon inte mådde bra. Vi har ju världens klokaste dotter, så jag litade på hennes ord och vi vände. Sen kom det en överraskning i blöjjan. Få se vad det blir av detta. Hon är lite blek.
Och snart kommer pappa Mathias hem. Stackaren har haft huvudvärk i flera dagar och hosta. Så vi får sällskap idag. Synd på praktiken, men det är som det är!
Nu är det lotta på bråkmakaregatan som gäller... Riktigt trött på denna film. Typ miljonte gången eller något. Dessutom lär sig isabell att göra som lotta... Och då menar jag inte de goda tingen... Men isabell älskar denna film, så jag sätter mig i soffan och njuter av att titta på hjärtat som försöker härma replikerna. Lite söt är hon allt lotta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar