söndag 28 april 2013

Packa eller inte?

Faster Mia och kusin Liam hade en mysig lördag tillsammans. Liam fick äran att följa med tanten till Månsarp för där väntade världens bästa lillebror med sin kompis (smygaren)Erik. Där intogs god lunch och tanten blev uppassad igen!
Bäst var ändå att se brorsans tryne. Gud som jag saknat honom!

Sedan kom mina kärlekar hem från minisemestern. Och dem hade jag ju saknat v ä l d i g t mycket! Ett dygn var lagom, mer klarar inte tanten att vara utan dem. Mina hjärtan.

På kvällen lagade mannen ryggbiff som imponerade på frun. Uppassad igen. Fint.

Helgen går fort när man har roligt. Jag och dottern avslutade söndagen med att träna med gänget. Isabell fick den stora äran att gå promenad med Lexis syster Doris som är lite enklare att gå med. Snacka om stolt dotter!

Men. Jag hade ett uppdrag jag skulle göra. Ett uppdrag.
Packa den berömda BB-väskan. Men kunde banne mig inte. Vill liksom inte göra det än. För tidigt. Men bra om det förberett om ifall att. Men men. Jag gör ett försök i veckan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar