onsdag 17 april 2013

Lämnades in

Här har ni min frukost. Naturell yoghurt med hasselnötter och banan. Till detta två styck Finn-Crisps. Intressant va?
Tanten har för närvarande lämnat in sin hjärna. Den återfås när två små människor kommer ut till världen.

Känns konstigt detta. Har liksom inte så mycket att skriva om, då hjärnan är på semester. Har inga tankar om något speciellt heller för den delen. Och detta mina vänner tillhör inte vanligheten.

I måndags hade jag en skitdag med uselt tålamod och allmänt tjurig. Igår var tanten på topp och full med energi. Kan väl säga att det är lite knasigt. Och inte minst för sin omgivning. Ber om ursäkt nu och ta inget personligt. Ni får klappa till mig om tantens rätta jag inte kommer fram om ett tag. Lovar.

Har ni tips på vad som kan ventileras här inne så fram med det.

Hälsningar tanten utan hjärna och med hormoner som attackerar när du minst anar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar