söndag 24 februari 2013

Hoppas få sova

Ännu en helg till ända...

Inatt låg jag och mådde pyton. Undra om kottarna ändrar läge där inne??
Kände mig som ett ruttet äpple i morse och ville helst dra täcket över huvudet och vakna en annan gång.
Hade dock lovat att följa med dottern och åka skridskor. Det blev bättre med frisk luft, men kände mig halvdan hela tiden. Men kul hade vi! Ronny med familj, Sofie och barnen och morfar Berno var med. Korvgrillning, skridsko och bus. Perfekt!

När vi kom hem däckade jag i soffan och mådde pyton igen.

Pysslade med Isabell en stund ikväll. Mysigt. Hennes kloka tankar kommer fram när man sitter och pysslar.

Nu ska jag läsa en riktigt bra bok. Är i slutet nu och den är så spännande så jag får hög puls. Sandmannen av Lars Keppler. Sen hoppas jag på en god natts sömn.

Och ja. Drömvagnensomkostarmycketstålar gick in i bilen. Nemas problemas. Inte bra alls för nu drömmer tanten om den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar