måndag 18 februari 2013

Älskade gubbe

Idag har jag och Mathias varit gifta i ett år.
Vi hade fixat barnvakt till ikväll. När han kom hem hade tanten piffat till sig, han hade röda rosor och en liten present. Tanten hade en liten present hon med.

Vi åkte in till stan för en romantisk middag. Trerätters och bubbel.

Vi satt och höll varandra i handen. Vi såg djupt och kärleksfullt i varandras ögon.

Åkte hem och.......

Eller.

Kom hem från jobb. Pussade varandra och sa grattis.
Fixade lättlagad middag. Gubben ut för att skotta snö. Tanten inne och letar febrilt efter den perfekta tvillingvagnen.
Gubben kommer in. Upp och nattar dottern. Tanten är kvar i soffan och kämpar för att inte somna...
Somnar ändå kl 20.00.


Det bästa är att vi är likadana när det gäller detta... Men vi ska ta igen det en helg snart när Isabell ska på teater och övernattning med morfar och mormor.

Vi vet ändå att det är vi två.

Du är det finaste jag vet.....

För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har......

Älskar dig finaste Mathias!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar