fredag 6 april 2012

Godmorgon!

Sitter nere i köket själv och äter frukost. Skönt. M sover och Bella är hos mormor och morfar.
Naturell yoghurt, avokado, ägg och en stor koppa kaffe är min frukost. Intressant va?

Väntar på att få åka och träna. Skitväder. Kör en stund i allafall. Få passa på när man kan.

Igår röjde jag och maken på övervåningen. Blev bra. Lite kvar att organisera. Men nu så ser det lite bättre ut. Nu hoppas jag bara att en svart liten skinnsoffa kommer upp till tv. Ska bara fjäska lite för maken först och fjäska för brorsan om ett bra pris-;)

Ting!

Ps. Gissa om jag fick många blickar igår.. Isabell ville vara påskakärring när hon åkte till mormor och morfar igår. Jag sminkade henne. Efteråt: "Din tur mamma! Jag sminkar!" Jepp. Röda kinder och huckle på huvudet så stack vi. Många ögon på mig genom taberg. Jag gjorde tummen upp och fick många leenden!

Bild kommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar