torsdag 19 april 2012

Det tanten på landet suktar efter....

.... just nu är den 11 maj.
Jag och Mathias ska då iväg till Säröhus för en Spa-weekend. Det ni!
Oh My god vad jag längtar.
Relaxa, vila, njuta och ha det gott bara vi två ska bli very nice!


Helg imorgon. Tusan vad fort det går!
Imorgon väntas besök i den fina gynstolen igen. Bena rätt upp och en barnmorskas huvud mellan knäna. Alltid lika sköj.... Tjohoo.
Men som ni alla vet vad jag sagt.
V I K T I G T.

Rutinkontroll och jag hoppas snippelippan har skött sig. Eller ja inte snippelippan i sin ensamhet utan det som finns där bakom... Hehe.

Efter denna underbara date så ska vi snuffa bebis. Sysslingarna Selma och nykomlingen Agnes ska träffa familjen på landet. Är lite nervös. Antingen får jag panik av barnskriket, eller panik över att Bella fullkomligt beordrar oss att skaffa bebis eller så kanske jag smusslar in henne under tröjan och hon får följa med hem. Kan ju lägga Isabells (förbenade) löshår i babyvaggan som utbyte.
Låter jag normal?
Gud vet hur jag kommer reagera.

Skit. Criminal minds har börjat. Hatar det men kan inte låta bli.. Pulsen ökar jämt och så börjar jag tänka massa dumt. Som om det kan hända här. Här på landet. Vad dum jag är.

1 kommentar:

  1. Hihi, barnskriket ska du nog inte vara så nervös över...här skriks det nämligen inte så mkt utan snarkas mest! Jag hoppas inte de rutinerna kommer försvinna innan morgondagen iaf. Då får du nog vara mer nervös över det faktum att Bella kanske bestämmer sig att hon också ska ha en lillasyster... det är ju extra svårt att själv bestämma könet liksom... Ses imån!

    SvaraRadera