onsdag 7 december 2011

Positivt besked!

Fick igår svar från röntgen och labbproverna igår. Inget trasigt i knäet! Det var en inflammation. Så skönt!
Firade med att vara med på personalträningen i dag. Herregud vad kul det var! Spelade fotboll bland annat. Gamla footballsplayern i mig kom fram. Men ack så trött man blir nu förtiden. Men kul som tusan! Kändes bra i benet. Känns att det är lite mindre "sting" i det benet, men med min träning ska det nog byggas upp igen och bli lika "starkt" som det andra.

När jag kom hem tog jag med Bella upp till badrummet när jag skulle duscha, och hon skulle bada. När vi var klara och jag står där som en nakenfis utbrister hon : å hejjegud mamma vilken fin mage du ha!". Haha! Söta Isabell. Där står jag med taxöronen i vädret, blekfet och halvröd efter en varm dusch... Oh my god.
Haha! Varifrån har hon fått detta uttryck? Helt fantastiskt att följa henne varje dag och höra henne prata.
Härom morgonen så kom hon och väckte mig och ville jag skulle följa med till hennes rum. Hon har nämligen fått en hyacint av mormor, Bella fick välja färg-rosa, men den hade ju inte slagit ut än. Hon placerade den fint i fönstret och i två veckor har hon både morgon och kväll tittat på den för att se om den slagit ut...men den har tagit god tid på sig.
I allafall, denna morgon sa hon när hon stod i fönstret:" jag tjoj mommo ha lujat mig mamma...". Haha! Då hade hon fått nys på ordet "lura".
Igår morse hade hennes fina hyacint äntligen slagit ut. "mommo ha inte lujat mig mamma! Se så fin den är!"
Älskade barn. Glädjen och lyckan i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar