tisdag 14 februari 2012

Övar...

Vad tycks!! Övar till foto till lördag.. Hihiii! Bästa fina Helen får äran att fota undertecknad med blivande maken. Eller rättare sagt, vi får äran att bli fotade av helen! Men ska öva lite till så sitter det nog sen.
På lördag händer det. Jag och Mathias pratade om hur vi reagerar strax innan vi ska gå in i kyrkan... Det förvånar oss inte om jag börjar aslipa, för jag har väääldigt lätt till tårar i lyckliga sammanhang, Mathias går fortare och fortare för att komma fram och jag stapplandes efter i klackskorna.
Eller! Så börjar vi fnittra som vi är bra på och kan inte sluta.. Oh My god. Ja sanningen får vi på lördag.
Nu är jag och Bella lediga resten av veckan. Tanken var att vi skulle med Sofie och barn till stugan. Men de har blivit jätteförkylda och vi vågar inte chansa. Att bli sjuk till helgen är icke önskvärt. Synd, men stughelgen tar vi igen snart.
Ja, så nu ska vi göra dagarna så skojiga som möjligt och avsluta veckan med att bli fru! Längtar!
Nu ska jag försöka sova. Drömmer varje natt nu. Antingen har vi glömt ringen hemma, min frisyr ser för jävlig ut, mamma tar fel på tid så vi väntar två timmar i kyrkan, prästen börjar prata på latin, eller så har jag glömt bh och taxöronen/ pösarna hänger fritt...
Sweet dreams....

1 kommentar:

  1. Hahaha, det känns som vi har mkt att se fram emot på lördag!!! Det ska verkligen bli jättekul att få vara med på eran stora stora dag!!!

    SvaraRadera